ТИЖДЕНЬ 4 «ФУД-КРЕАТИВ»
Ось і завершується останній тиждень Всеукраїнського челенджу. Цього разу нашому закладу потрібно провести фінальне опитування серед учнів, інтегровані уроки , казку чи театральну сценку про здорове харчування. Педагогічний колектив готувався до виконання завдань креативно, якісно та весело!
Для учнів 7 класу було проведено урок-квест на тему " HealthyFood. Goodeatinghabits ".
Учні 5- а склали тематичну сценку, зміст якої стосується здорової й корисної їжі. За три тижні участі у фуд-челенджі школярі зробили висновок, що не все смачне корисне для здоров'я.
У 6-Б класі був проведений інтегрований урок інформатики , на якому діти створили відео на тему «Групи продуктів харчування».
5-Б клас влаштував феєричний фуд-батл на уроці англійської мови. Учні активно працювали на занятті, повторили вже вивчений матеріал і закріпили знання про корисні і некорисні страви. Незвичним для дітей стали маски- шоу, які влаштувала вчителька. Заздалегідь були створені "костюми" деяких овочів, фруктів та шашлику. Тому деякі учні відчули себе в ролі акторів, розігравши батл-сценку.
Інтегрований урок з предмета «Я досліджую світ» на тему "Корисна їжа. Яка вона?" був проведений для 1-Б класу. Цікаві дидактичні ігри та завдання допомогли дітям дізнатися про те, що від корисної їжі залежить ріст, розвиток і здоров′я людини.
Учнівський колектив 6-А классу підготував повчальну сценку «Про дівчинку Марту». Марта – типова школярка. Вона начебто й не переїдає, але й від зайвої цукерки, шматочка торта чи ковточка «шипучки» не відмовиться: там одноклассник сипонув карамельок, тут брат «контрабандою» чипсів приніс, а тато шоколадною цукеркою пригостив, поки мама не бачить. Діти дійшли до висновку, що треба стежити за своїм раціоном, щоб не нашкодити здоров’ю.
На інтегрованому уроці зарубіжної літератури "Гастрономічні забаганки літературних персонажів: зарубіжні книги з детальним описом страв". Здобувачі освіти перевіряли, чим і як ласують відомі літературні герої, хто з письменників не нехтує смачним та корисним для здоров’я обідом і які страви можуть викликати ностальгію та найглибші відчуття.
8 клас разом зі своїм класним керівником створювали колажі з вмістом поживних речовин та ланчу.
Активними учасниками були й третьокласники, які на той час навчалися з використанням дистанційних технологій. Дітки разом з класоводом підготували казку «Як овочі головного вибирали».
Вихованці ГПД підготували повчальну сценку «Ріпка»на новий лад.
Уся спільнота Заводської школи отримала величезний досвід участі в челенджі такого рівня. Дякуємо організаторам Всеукраїнської програми «HealthySchools: заради здорових і радісних школярів», що розвиває та мотивує заклади освіти нашої держави впроваджувати здоровий спосіб життя. Але головний результат — це море позитивних емоцій, активізація всієї шкільної спільноти, сталі зміни у шкільному житті та набуття учнями корисних звичок!